Thursday, September 22, 2011

Another Aqiqah...Terima kasih Puan Lydia Nasir




Menyusul selepas order dari Kak Indon, datang dari Lydia Nasir from Gombak Setia. 100pcs of baby rompers in blue. Phew!!!!!! pening jugak tau nak fikirkan design ni sebab saya amatlah tak pandai nak tiru balik design yg saya pernah buat..kalau ikutkan senang je la sebab tak payah pikir2 lagi tapi my nature dah cenggini nak buat cemana, tak pandai nak tiru balik..so sebahagian design saya reka yg baru..harap maaf sebab saya tak ikut spec yg Lydia bagi in which she wanted the design as in my previous post.

Theme: Baby blue & White (saya tersilap letak kaler sudahnya jadi ala2 tiffany blue...tapi dalam gambar still nampak babyish kan)

Anyway, thanks Lydia, harapnya anda dan seluruh family berpuas hati dgn cookies saya ni...:)

No comments:

Post a Comment