Wednesday, June 29, 2011

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

STE will celebrates its 3rd anniversary this July. Alhamdulillah syukur with all your great support we are still around.

Terima kasih tidak terhingga buat semua pelanggan2 produk2 saya. You're just AWESOME!!! STE tidak akan menjadi 3 thn tanpa anda semua. Banyak yang saya pelajari selama 3 thn dalam industri yg tanpa sempadan ini..banyak episod suka, duka, keciwa, merana, manis, pahit, payau dan bermacam2 lagi tetapi saya tetap tabah dan mengambil segala yang terjadi sebagai iktibar dan teladan untuk sesuatu yg lebih baik di masa hadapan. Sebagai homebaker penat dan letih saya hilang bila mana mendapat testimoni yg positif dari anda semua. Apa2 pun STE masih lagi kerdil but we aim BIG.. InsyaAllah semoga segalanya di permudahkan.

Justeru, tanpa berlengah dgn ini saya mengumumkan bahawa STE akan melakukan 3 BIG PROMOTIONS sempena ULANG TAHUN ke- 3 STE beroperasi. Nantikan PROMOTIONS demi PROMOTIONS dari kami ya!!! INGAT HANYA UNTUK JULY 2011 INI SAHAJA..


Love,
STE

No comments:

Post a Comment